Golden Marketing Conference w praktyce

Home / Wszystkie / Golden Marketing Conference w praktyce

Golden Marketing Conference w praktyce

Za nami intensywne dwa dni szkoleniowe! Za nami hektolitry wypitej kawy i wreszcie – to co najważniejsze – kreatywne otwarcie „głów” i wrzucenie do nich inspiracji. W trzech słowach: Złota Konferencja Marketingowa. Jak oceniamy?

Organizowaną przez sprawny.marketing Golden Marketing Conference zdecydowanie uznajemy za udaną! Dawka wiedzy płynąca od większości prelegentów była zarażająca… pozytywnie zarażająca. Doszkoliliśmy się i nie zawahamy się użyć wiedzy w praktyce podczas obsługi realizowanych aktualnie projektów.

Szczególnie dziękujemy:

Piotr Bucki za wnioski z viralowej nieprawdy, by tworzyć dobrą wirusową komunikację i prawdę o marce.

Prof. Michael E. Porter za prezentację cyfrowej transformacji.

Zuzanna Skalska za otwarcie oczu i spojrzenie na człowieka na każdym etapie.

Magdalena Szmidt i Michał Kędzierski za odmrożenie człowieka renesansu i pokazanie inspiracji do stworzenia nieszablonowej i skutecznej kampanii digitalowej.

Monika Czaplicka, Kryzysowa Narzeczona, za pokazanie skutków kryzysów w mediach społecznościowych i pogrożenie palcem za brak strategii kryzysowej.

Szymon Majewski za pokazanie cegiełek, z których zbudowałeś swoją markę osobistą.

Janina Bąk i Maciej Lewiński za pokazanie danych, które można znaleźć w Google Analytics, które otwierają nowe możliwości (i świetne wystąpienie!).

Jakie_projekty_powstają_w_Poznaniu_Premiery_deweloperskich_inwestycjiDeweloper i Marketing